Ulubieniec Agnieszki Chylińskiej znowu na językach!

Madox, bożyszcze Agnieszki Chylińskiej, znowu został dostrzeżony przez media! Marcin Majewski ponownie odwiedził TVN i spotkał się z aprobatą Wirtualnej Polski… głównie za wygląd.

W wieku dwudziestu lat Madox wystąpił w programie „Mam talent”. Szybko zaskarbił sobie sympatię Chylińskiej, która okrzyknęła go „wyjątkowym i zjawiskowym”. Niestety, nie pomogło mu to przejść dalej niż do półfinału. Jeśli zdać się na intuicję Chylińskiej, Madox „jest dobrym materiałem na gwiazdę”. Ciekawe, czy chłopak podzieli losy byłej wokalistki O.N.A., która zrzuciła image rockowej piosenkarki i przeniosła się na bardziej popowe listy przebojów…

Co uważniejsi słuchacze „Mam Talent” być może dosłyszeli wpływy Placebo;) Nie da się jednak ukryć, że główna siła Madoxa tkwi w występach na żywo. Nie wspominając nawet o opiewanym przez WP makijażu, warsztat sceniczny otworzył Majewskiemu drzwi na Bad girsl never die!!!, wrocławską imprezę wyłącznie dla kobiet. Madox ma urodę drag king, fanki Phoebe Killldeer i Nouvelle Vague też nie powinny narzekać:-) Nota bene, nie zgadniecie, kto 20. grudnia odwiedził „Kulisy Sławy”w TVN-ie;>

Przeczytaj również: „Jaka kara grozi za kradzież koła od roweru?”

CZYTAJ DALEJ

1 Patrz: Madox – indywidualista z „Mam talent”, w. Alefaceci.pl, [dokument elektroniczny], [online], [pobrano dnia 2009-12-27], Dostęp w World Wide Web: http://alefaceci.pl/gid,11796527,kat,1020189,title,Madox-indywidualista-z-Mam-talent,galeriazdjecie.html?ticaid=695b6

